Световен опит

Прогресивният образователен модел интегрира и развива синергично световно признати педагогически практики и системи:

  • International Baccalaureate – цялостна образователна система, основана на изследователско учене с 4000 училища в цял свят и 40-годишно развитие
  • Подготвена среда, която стимулира естественото развитие на децата за учене, самоконтрол, добри взаимоотношения, планиране, умения за решаване на проблеми, творческо и критическо мислене.
  • JUMP Math – развива потенциала на всяко дете, като осигурява дълбоко разбиране на математическите концепции и умения и изгражда вътрешна мотивация за учене
  • Responsive Classroom за изграждане на конструктивни взаимоотношения в класа
Компетентностен интеграл

Образователният процес изгражда компетентностен интеграл:

Знания (принципи/модели, процеси, факти + концепции) +

Умения (аналитични, синтезни, творчески)

на основата на

Нагласи (личностни, социални) + Навици

умножени по

Практически опит и преживявания

4 размерности

Образователният процес има четири основни измерения:

Универсални/мета компетентности <-> Дисциплини  <-> Концепции

интегрирани чрез

Трансдисциплинарни изследователски проекти и преживявания

Универсални компетентности / Мета-предмети:

  1. Взаимоотношения и личностно развитие
  2. Мислене и творчество
  3. Комуникация, диалог и преговори
  4. Инициативност, планиране и изпълнение
  5. Благополучие, здраве и устойчивост

6. Култури и практическа философия

Дисциплини / Предмети/Проекти
  1. Български език, литература и култура
  2. Математика, моделиране и решаване на проблеми
  3. Английски език и световни култури
  4. История, география и световни цивилизации
  5. Природни науки – физика, химия, биология, екосистеми
  6. Социални науки – антропология, психология, общества, икономика
  7. Информатика и технологии
  8. Изпълнителни изкуства и медии – драма, танц, музика, филм
  9. Изобразителни изкуства – живопис, скулптура, естетика
  10. Спорт и физическа култура

Трансдисциплинарни изследователски проекти:

  1. Изследвания по трансдициплинарни теми
  2. Научно-технологични проекти (индивидуални и екипни)
  3. Артистично-социални проекти (индивидуални и екипни)
  4. Учене чрез общностно взаимодействие
  5. Пътешествия, спорт и учене сред природата
Open 7 days INFO
Our Young Pre classroom is for ages. This age group is working
BELL SCHEDULE
визуални изкуства
Винаги съм се чудил защо поех пътя от реализацията ми като актьор към пътя на учителя, преподавателя, даскала, педагога... Живот...
2022-02-17T08:48:42+03:00
визуални изкуства
Винаги съм се чудил защо поех пътя от реализацията ми като актьор към пътя на учителя, преподавателя, даскала, педагога… Живот с мисия да показваш различни видове “светлина” на учениците и те самите уверено да поемат към нея…с най-силната магия – любовта!
Представените от ИПО принципи, които ще залегнат в основата на образователния подход: Развитие на мисленето и логиката Обучение чрез изследване...
2016-07-13T12:58:41+03:00
Представените от ИПО принципи, които ще залегнат в основата на образователния подход: Развитие на мисленето и логиката Обучение чрез изследване Индивидуален подход с оценка на напредъка и обсъждане с родителите Билингвално обучение Учене извън училището Представените преподаватели като екип като начин на мислене и визия
Първоначално се заинтересувахме от системата Jump Math и запознавайки се отблизо, се убедихме в добрите й страни. След това се...
2016-07-13T12:58:52+03:00
Първоначално се заинтересувахме от системата Jump Math и запознавайки се отблизо, се убедихме в добрите й страни. След това се запознахме с образованието, което се предлага от системата на Министерството, и се убедихме в лошото й качество. НПУ ни привлече с идеите си за цялостно 
Концепцията да се залага на вроденото любопитство у децата Екипът изглежда мотивиран да работи за децата първо Утвърдената международна програма...
2016-07-13T12:59:02+03:00
Концепцията да се залага на вроденото любопитство у децата Екипът изглежда мотивиран да работи за децата първо Утвърдената международна програма IB Будни родители
Без да са аранжирани по важност: Активно участие на родителите в решенията Прозрачен модел на финансиране/ценообразуване Хората, които ще провеждат...
2016-07-13T12:59:09+03:00
Без да са аранжирани по важност: Активно участие на родителите в решенията Прозрачен модел на финансиране/ценообразуване Хората, които ще провеждат обучението Фигурите на мениджмънта Визията за обучение/образование Селекцията на хора (родителите) с подобни на нашите виждания