Научен фестивал за човека, човешкото тяло и здравето

Днес учениците от трети и четвърти клас представиха финалните си проекти от трансдисциплинарната тема “Кои сме ние?”. Шест седмици учениците изследваха устройството на човешкото тяло, как функционира човешкият организъм и кои са факторите, които влияят върху здравето ни. Работата им формира умения за търсене, подбор, обработване, оценяване, използване и представяне на информация. Темите на проектите бяха разнообразни: “Спортът учи на…”, “Здравословно хранене”, “Мускулна система”, “Устройство и функции на човешкия мозък”, “Спортен живот”, като децата привеждаха примери от собствения си опит. Завършените проекти бяха представени пред съучениците им от втори клас, които ги подкрепяха и обобщаваха наученото, като отговаряха на въпросите какво ново са научили и как това ще промени действията и изборите им.

Open 7 days INFO
Our Young Pre classroom is for ages. This age group is working
BELL SCHEDULE
визуални изкуства
Винаги съм се чудил защо поех пътя от реализацията ми като актьор към пътя на учителя, преподавателя, даскала, педагога... Живот...
2022-02-17T08:48:42+03:00
визуални изкуства
Росен Винаги съм се чудил защо поех пътя от реализацията ми като актьор към пътя на учителя, преподавателя, даскала, педагога... Живот с мисия да показваш различни видове "светлина" на учениците и те самите уверено да поемат към нея...с най-силната магия - любовта! 2022-02-17T08:48:42+03:00 https://school1.transform.bg/testimonials/rosen/
Представените от ИПО принципи, които ще залегнат в основата на образователния подход: Развитие на мисленето и логиката Обучение чрез изследване...
2016-07-13T12:58:41+03:00
Представените от ИПО принципи, които ще залегнат в основата на образователния подход: Развитие на мисленето и логиката Обучение чрез изследване Индивидуален подход с оценка на напредъка и обсъждане с родителите Билингвално обучение Учене извън училището Представените преподаватели като екип като начин на мислене и визия 
Първоначално се заинтересувахме от системата Jump Math и запознавайки се отблизо, се убедихме в добрите й страни. След това се...
2016-07-13T12:58:52+03:00
Първоначално се заинтересувахме от системата Jump Math и запознавайки се отблизо, се убедихме в добрите й страни. След това се запознахме с образованието, което се предлага от системата на Министерството, и се убедихме в лошото й качество. НПУ ни привлече с идеите си за цялостно 
Концепцията да се залага на вроденото любопитство у децата Екипът изглежда мотивиран да работи за децата първо Утвърдената международна програма...
2016-07-13T12:59:02+03:00
Концепцията да се залага на вроденото любопитство у децата Екипът изглежда мотивиран да работи за децата първо Утвърдената международна програма IB Будни родители 2016-07-13T12:59:02+03:00 https://school1.transform.bg/testimonials/613/
Без да са аранжирани по важност: Активно участие на родителите в решенията Прозрачен модел на финансиране/ценообразуване Хората, които ще провеждат...
2016-07-13T12:59:09+03:00
Без да са аранжирани по важност: Активно участие на родителите в решенията Прозрачен модел на финансиране/ценообразуване Хората, които ще провеждат обучението Фигурите на мениджмънта Визията за обучение/образование Селекцията на хора (родителите) с подобни на нашите виждания 2016-07-13T12:59:09+03:00 https://school1.transform.bg/testimonials/615/