Учебната програма се основава на разбирането, че всяко дете е активно и способно да конструира знания чрез взаимодействие със заобикалящия го свят. Програмата е изградена върху основните принципи на IB, включително ученето чрез изследване, развитието на международно мислене и насърчаването на социално-емоционалните умения.
В програмата са заложени очаквания за развитие в основни области, като езикови умения, математическо мислене, социално-емоционално развитие, опознаване и разбиране за света, двигателни умения и изкуство.
Целите са формулирани така, че да подкрепят индивидуалното темпо на всяко дете
и да създадат основа за плавен преход към училище.
Ние вярваме, че обучението в ранна възраст трябва да бъде преживявано, осезаемо и
свързано с реалния свят. Затова използваме подходи, които стимулират детското любопитство чрез игрови ситуации, практическа работа, работа по проекти и изследователски дейности, които развиват критично мислене, творчество и социални
умения.
Вместо да разделя обучението на отделни дисциплини, програмата интегрира знания и умения от различни области чрез трансдисциплинарни теми, които отразяват реалния живот на децата.
Всяка учебна тема предоставя възможности за изграждане на връзки между език, математика, наука, изкуства и социално развитие, като същевременно развива ключови компетентности за комуникация, саморегулация и работа в екип.
Нашата мисия е да създадем среда, в която децата се чувстват сигурни, вдъхновени и насърчени да откриват света около себе си. Чрез игра, изследване и творчество те развиват умения, необходими за цялостното им развитие – социални, когнитивни, двигателни и емоционални. Нашият подход подкрепя естественото детско любопитство, като насърчава независимостта, отговорността и радостта от ученето.